Wildberries-ը ապրանքը վերադարձնելու դեպքում գումար չի՞ գանձի
ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆՌուսական խոշորագույն առցանց Wildberries հարթակը մշակել է թերի ապրանքների վերադարձի մեխանիզմ՝ հաշվի առնելով հաճախորդների կարծիքը։ Եթե գնորդը նկատում է, որ իրեն սխալ ապրանք են ուղարկել կամ այն ունի թերություններ, բավական է տեղեկացնել մենեջերին թողարկման կետի մասին։ Նա կստուգի ապրանքները և համապատասխան նշում կկատարի իր աշխատանքային ինտերֆեյսում․ հայտնում են ռուսական լրատվամիջոցները։
Օրեր առաջ, Պետդումա էր ներկայացվել թիվ օրինագիծ, որը ենթադրում է, որ ինտերնետով պատվիրված ապրանքների վերադարձի ծախսերը պետք է հոգա վաճառողը։ Նաև վաճառողը պարտավոր է իր վրա վերցնել գնորդի կողմից վճարված գումարը վերադարձնելու ծախսերը։ Մասնավորապես, միջնորդավճարի արժեքը, որը բանկը կարող է գանձել, երբ գումար վերադարձնի գնորդի հաշվին: Տվյալ դեպքում, սա նաև վերաբերում է Wildberries օնլայն հարթակին։