ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Ինչպես է Ռուսաստանի նոր օրենքը հարվածել Վրաստանի և Հայաստանի տնտեսություններին

ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

Վերջին մեկուկես ամսվա ընթացքում Ռուսաստանի իշխանությունները արտաքսել են ավելի քան 100 վրացի բեռնատարի վարորդի ներգաղթի օրենքները խախտելու համար: Պատճառը նոր դաշնային օրենքով սահմանված երկրում 90-օրյա մնալու սահմանափակումը գերազանցելն էր: Այն, թե ինչպես է դա փոխում իրավիճակը Վրաստանի և Հայաստանի տրանսպորտային ոլորտներում, ներկայացրել է fokuse.mail.ru–ն:

2025 թվականի հունվարի 1-ին ուժի մեջ է մտել թիվ 260-FZ դաշնային օրենքը, որը հիմնարար կերպով փոխել է Ռուսաստանում օտարերկրյա քաղաքացիների մնալու կանոնները: Օրենքը կրճատել է առանց վիզայի մնալու ժամկետը մինչև տարեկան 90 օր, ինչը ազդել է հայ և վրացի բեռնատարների վարորդների վրա:

«Սահմանին մի քանի օր հերթեր կանգնող և Ռուսաստանի տարածքով հազարավոր կիլոմետրեր անցնող վարորդների համար նոր սահմանափակումը նշանակում է, որ նրանք կարող են տարեկան ոչ ավելի, քան 3-4 ուղևորություն կատարել», - մեկնաբանել է Վրաստանի ցամաքային տրանսպորտի ասոցիացիան: Ավելին, վարորդի յուրաքանչյուր կասեցված բեռնափոխադրում և հետագա արտաքսումը հանգեցնում է ընկերությունների համար զգալի ֆինանսական կորուստների:

Հյուսիսային Օսիայում իրավապահ մարմինները համակարգված կերպով բացահայտում են խախտողներին: Տեսուչները կանգնեցնում են բեռնատարները, ստուգում փաստաթղթերը, և եթե պարզում են, որ դրանք գերազանցել են իրենց թույլատրված ժամկետը, նրանք հինգ տարվա Ռուսաստան մուտքի արգելք են սահմանում։ Ըստ ասոցիացիայի նոր կանոնների ուժի մեջ մտնելուց հետո վեց շաբաթվա ընթացքում արդեն արտաքսվել է ավելի քան 100 մարդ, բացի դա ավելի քան 1000 վարորդ էլ վտանգի տակ են։

Վերին Լարսի անցակետը դարձել է խցանումների կենտրոն։ Գագաթնակետային ժամերին բեռնատարների հերթերը հասնում են մինչև1200 մեքենայի, որոնք ձգվում են կիլոմետրերով։ «Միջին սպասման ժամանակը 10-14 օր է, ինչը, ըստ էության, կլանում է թույլատրված 90-օրյա մնալու սահմանափակման զգալի մասը», - հաղորդել է բեռնափոխադրողների ասոցիացիան։ Հոկտեմբերի 21-ին հայ բեռնատարների վարորդները փակել էին սահմանը, դա կատարվել էր վրացի գործընկերների հետ համերաշխությամբ։ Բողոքի ցույցը ազդել էր Բավրայի, Բագրատաշենի և Գոգավանի անցակետերի վրա և ցույց տվել տարածաշրջանի ընդհանուր մտահոգությունը Ռուսաստանի կողմից խստացող ներգաղթային քաղաքականության վերաբերյալ։ Ռուսաստանում վրացիների Դաշնային ազգային-մշակութային ինքնավարության ղեկավար Դավիթ Ցեցխլաձեն հաստատել է, որ կազմակերպությունը բազմաթիվ դիմումներ է ստանում դժվարին իրավիճակներում հայտնված բեռնատարների վարորդներից։ «Մենք ակտիվորեն երկխոսություն ենք վարում Ռուսաստանի իշխանությունների հետ, բայց առայժմ պետք է խստորեն խորհուրդ տանք բոլոր վարորդներին խստորեն պահպանել 90-օրյա սահմանափակումը և ռիսկի չդիմել», - ընդգծել է նա։

«Երկրների միջև բեռնափոխադրումները կարող են նվազել 40-50%-ով առաջիկա ամիսներին», - կանխատեսում են շուկայի վերլուծաբանները։ Նման անկումը զգալի հարված կհասցնի Վրաստանի և Հայաստանի տնտեսություններին, որոնք պատմականորեն կախված են ռուսական տարանցիկ երթուղիներից։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular