ՌԴ-ում ռուբլու փոխարժեքի անկման պատճառով զովացուցիչ ըմպելիքները կթանկանան 10-20%-ով. «Коммерсантъ».
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆՌուբլու փոխարժեքի անկման պատճառով ներկրվող բաղադրիչների գնի բարձրացումը եւ շաքարավազի ակցիզային հարկի ներդրումը կհանգեցնեն Ռուսաստանում զովացուցիչ ըմպելիքների գների 10-20 տոկոսով բարձրացման, գրում է «Коммерсантъ»-ը։ Հրատարակության համաձայն՝ PepsiCo-ն (ապրանքանիշեր՝ «Русский дар», Frustyle, «Любимый», J7 եւ այլն) եւ «Сады Придонья»-ն ծանուցել են առեւտրային ցանցերին գների գալիք փոփոխության մասին:
PepsiCo-ի նամակում ասվում է, որ ընկերությունը նախատեսում է 19,2-21,3 տոկոսով բարձրացնել ըմպելիքների եւ հյութերի գները՝ ծախսերի արժեզրկման պատճառով, որոնք կապված են ռուբլու փոխարժեքի անկման հետ։ Ընկերությունը հայտարարել է նաեւ սնեքերի գների բարձրացման մասին՝ միջինը 15,3 տոկոսով։ «Сады Придонья»-ն նախազգուշացրել է 10%-ով ինդեքսավորման մասին՝ պայմանավորված հումքի, նյութերի, սարքավորումների սպասարկման եւ տրանսպորտային ծառայությունների գների թանկացմամբ։
Մոսկվայի գարեջրի եւ ոչ ալկոհոլային ըմպելիքների Օչակովո կոմբինատում (Goodini հյութեր, CoolCola, Street, Fancy եւ այլ ըմպելիքներ) «Коммерсантъ»-ին հայտնել են, որ իրենք նույնպես նախատեսում են 10 տոկոսով բարձրացնել հյութերի գները՝ ռուբլու փոխարժեքի աճի՝ հումքի արժեքի եւ լոգիստիկ ծախսերի վրա ազդեցության պատճառով: Հուլիսի 1-ից ընկերությունն արդեն 10 տոկոսով բարձրացրել է գազավորված զովացուցիչ ըմպելիքների գները՝ կապված ակցիզային հարկի ներդրման հետ, հաղորդում է Օչակովոն։
Խոշոր ցանցի թերթից հայտնել են, որ բանակցությունների ընթացքում հավանաբար դեռեւս կքննարկվի թանկացման հարցը։ Թերթի մեկ այլ աղբյուր ավելացրել է, որ թանկացումը կարող է փոխհատուցվել պրոմոյով։ Հյութերի, ջրի եւ ըմպելիքների արտադրողների միության («Սոյուզնապիտկի») նախագահ Մաքսիմ Նովիկովը նշել է, որ արդյունաբերության մեջ գինը մեծապես կապված է տարադրամի փոխարժեքի հետ. հյութերի ինքնարժեքի մոտ 70 տոկոսը, ըստ նրա, կազմում է ներմուծվող խտացված հյութերի եւ խյուսերի ծախսը։
NielsenIQ մանրածախ աուդիտի համաձայն՝ 2023թ. հունվար-մայիսին ամիսներին բոլոր ոչ ալկոհոլային խմիչքների վաճառքը տարեկան կտրվածքով աճել է 1,7 տոկոսով, իսկ դրամական արտահայտությամբ՝ 14 տոկոսով։ Միակ կատեգորիան, որը ցույց է տվել բնեղեն վաճառքի անկում, մրգահյութերն են՝ 10,4 տոկոսով, տարեկան կտրվածքով դրամական արտահայտությամբ աճելով 6,4 տոկոսով: