Ղեկին նստած՝ հեռախոսով զբաղված կինը մեքենան վթարի է ենթարկել, ինչի հետևանքով 3 երեխա է մահացել. Տեսանյութ
ՎԻԴԵՈՀետաքրքիր փաստեր ավտոմեքենաների մասին
Շարունակությունը՝ Այստեղ
Շվեդական SAAB ընկերությունը 1937թ-ին սկսեց արտադրել ռազմական ինքնաթիռներ: Սակայն Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ավարտից հետո ընկերության ղեկավարությունը որոշոց փոխել գործունեության ուղղվածությունը և անցնել առավել ՛՛խաղաղասեր՛՛ ապրանքների արտադրությանը : Նոր արտադրանքը նորագույն ոճի ավտոմեքենան էր, որի ստեղծման աշխատանքները հանձնարարվել էին 16 ինժիներների :Շուտով նրանք ստեղծեցին UrSaab-ի նախատիպը : Ստեղծողների գլխավոր առանձնահտկությունն այն էր , որ նրանք լիովին անփորձ էին մեքենաստեղծման գործում, իսկ վարորդական իրավունք տասնվեցից միայն երկուսն ունեին :
Հին լուսանկարներում հաճախակի կարելի է նկատել, որ շարժվող մեքենաների անիվները ձվաձև են : Բայց դա ոչ թե մեքենաների դիզայներական առանձնահատկությունն է, այլ օպտիկական էֆեկտ, որը կապված է լուսանկարչական ապարատների արագության, ինչպես նաև անիվների շարժման հետ : Իսկ առաջին ավտոմեքենաների արագությունն այնքան էլ փոքր չի եղել : Ճիշտ է ՝ այդ ժամանակ նման էֆեկտը համարվում էր դրական, քանի որ լավ էր արտահայտում արագությունը, շարժումն ու ձգումը : Հետագայում հենց այս էֆեկտից էլ օգտվեցին նկարիչները մուլտֆիլմներ նկարահանելու համար :
1930 թ-ին սահմանվեց մի նոր ռեկորդ. Նյու- Յորք-Լոս Անջելես երթուղին ՝ 11000կմ, մեքենայով գնացին և վերադարձան ամերիկացիներ Չարլզ Կրեյտոնն ու Գեյմս Հարգիսը : Ռեկորդի էությունը ոչ թե մեքենայի արագությունը կամ ճանապարհի երկարությունն էր, այլ այն, որ ամբողջ ճանապարհը ռեկորդակիրներն անցել էին ավտոմոքենան հետընթաց վարելով :